Wednesday, November 19, 2014

Pahit Akan Manis Akhirnya

Mr Dee.. Menulis

Kerja Kerja Kerja..
Bangun nak Subuh pagi ni satu badan sakit n lemah..
Tu tandanya LIMIT dah sampai..
Tanda aku semakin KURANG MUDA
Minggu yg amat meletihkan badan n emosi..
So baik cuti sehari sebelom esok lusa buat OT..

First Layan Drama The Flash - The Flash Is Born
Best.. Lama dah aku tggu cerita ni..
Menariknya iktibar siri kali ni..

Kematangan berfikir n tumpukan pada satu titik serta Sabar,
Guna otak bukan lutut, ikut akal bukan amarah
Hasilnya.. Pasti satu perkara yg baik akan berlaku.

Oppss.. Layan Game plak kot..
Sambil tu layan mp3..
Sekali terpasang lagu ni la pulak..
Alamakkkkk..

Berbahagi KASIH ekkk..
Besttt besttt.. I LIKE lapan juta kali..
Tapi bab ni cukup 'Pantang' bagi kaum Hawa!!
Menyirap telinga wooooo..

Tengok LakiTunangPakwe, Bakal Pakwe..
Kecik besor kecik besor je..
Ha Ha Ha Ha...
Ala lagu kat bawah ni laa..

Pahit Akan Manis Akhirnya

Puas aku mencuba
Menepis semua dugaan
Malah ada yang anggap
Aku lupa daratan

Peritnya aku lalui
Kemelut yang panjang
Hingga ke saat ini
Ku tidak ketentuan

Wanita manakah
Sanggup berkongsi kan kasih
Walau madu bagiku
Tapi hempedu bagimu

Terkadang harus terima
Suratan dariNya
Tidak salah kalau kasih dibahagi
Seadilnya

Telah… haaa..
Kufikir sedalamnya.. haaa..
Untuk membuat keputusan
Harus aku berterus terang
Jujur dalam perbuatan

Dan… haaa…
Jatuh airmataku… haaa…
Mendengar pengakuan ikhlasmu
Sanggup bersaudarakan dia walau hakikatnya
Hatimu terluka…

(Ulang Korus)

Moga suatu hari sembuhlah luka

(*)
Dan kembali ceria walau hati aku ini
Milik engkau dan dia

Pada Kaum Hawa kat luar sana tu..
Ada ke sesape yg nak Berbahagi mcm lagu ni??
Ce kabor.. Kalo ada nak gak Teman ngorat kan!!

Biasa la kan..
Di sana menanti di 'sini' menunggu..
Dengan Penyapu jap lagi siap kau kena Sapu
Kwanggg Kwanggg Kwangggggg...

No comments:

Post a Comment